Bones a tots i totes, avui m’agradaria parlar de la importància que té el
NO etiquetatge en els nin. Com molt bé em vist durant la carrera hem no hem d’etiquetar
als nins per les seves dificultats ja que això és una errada que es fa molt
sovint i que he viscut en primera persona al meu centre de practiques. Algunes mestres
etiqueten els nins conscientment o inconscientment i això fa que els nin es
vegin molt perjudicats, a més a l’hora d’explotar i extreure tot el seu
potencial el que fan aquests nins és justificar-se amb que tenen algun tipus de
dificultat per no donar tot el que podrien donar d’ells mateixos i també
provoquen situacions de rebuig per part de la resta de companys. Per aquest
motiu no hem d’etiquetar als nostres nins ja que com molt bé reflexa el vídeo
que he adjuntat hem de deixar que siguin ells que triïn l’etiqueta que els
caracteritza i no els hi hem de posar etiquetes que no serveixen de res més que
per perjudicar el seu procés d’ensenyament – aprenentatge i les seves emocions
i sentiments.
EM PRESENTO AL GRUP: Em dic Antònia, tinc 21 anys. La principal qualitat que tinc és que se escoltar als altres i el principal defecte és que sóc una mica pessimista. Allò que m'agrada dels altres és la confiança i sinceritat, el que menys m'agrada són les mentides. Penso que sóc bona parlant i motivant a la gent i sóc dolenta improvisant. La meva afició és escoltar música i crec que queda clar que vull treballar de mestre. CEIP Son Basca (Sa Pobla)
No hay comentarios:
Publicar un comentario